Nuriay tam 5 kez yaşadım son 2 sinde iğne kullandığım halde gitti. Doktorlar çaresi yok sebebsiz pıhtılaşmadan olsa iğneyle tutardı dediler . En sonunda perinatologa gittim bana vucudun bebeğe karşı antikor üretiyor atmaya çalışıyor bebeği dedi ve bana ilaçlarımdan farklı olarak bir kortizon hap yazdı. Çok şükür geçtiğimiz ağustosta kızımı kucagıma aldım. Siz iğne kullanmadıysanız iğne kullanınca tutma ihtimali çok yüksek Allahın izniyle