Tgcycl merhaba canım, benim bi postum var okumak istersen ( hamile kalmayı kolaylaştıran bitkisel yöntemler) okudun mu bilmiyorum!! Ama bende 2 sene çok uğraştım..Önce prolaktin değeri yüksekmiş sonradan farkedildi,,daha sonra da yumurtamın çatlamadığını öğrendim.. klomen ve çatlatma iğnesi kullandım 3 defa ama artık tamamen ümidimi kesmiştim ki..çok şükür Rabbime annem vesile oldu. Bi oku istersen..