Benimde 2 3ay adetim hep gecikmeye başladı normalde hep gününde olurdum ilk defa böyle olunca çok heveslendim ama ilk 2 3ay sadece gecikti. Sonraki ay yine gecikti ama bu sefer artık hiç heveslenmedim açıkçası pek ümidim yoktu ama işte herşey Allah'tan sonuçta hiç beklemediğim bir an da güzel bir sürpriz oldu. 10gün gecikmenin sonunda test yaptım ve pozitif çıktı. Öğreneli daha 1hafta oldu inşallah en kısa zamanda rabbim isteyen herkese nasip eder. 🥰Sonuçta herşey imtihan...