Bende 14 haftalık hamileyim. Benimde hamilelikten dolayı tiroid düşüklüğü cıktı. Dahiliye doktoruna gittim ilac tedavisi verdi. Her ay da kan verip ona göre ilacın dozunu ayarlayacak. Mutlaka dahiliye görün çünkü bebeğin zeka gelisimini olumsuz yonde etkiliyor eger tedavi olmazsan ikinci diğer hamile kaldigin zaman risk grubuna girmis olursun. Rabbim sifa versin herkese 🤲🤲