Merve257 tam 11 yıldır troid tedavisi görüyorum ilkokulda başladım yani 😂 hamileler normalde ilacı 50 gr kullanıyor ben 200 gr kullanıyorum o kadar düşük yani troid bezlerim hiç çalışmıyor ilaç kullandığım için endişelenmiştim üniversite hastanesine sevk ettiler orda da profesörle görüştürdüler doktor dedi ki troid ilacı kullandığın için bebeğin daha zeki olucak ama ilacı kullanmazsan bebeğin de troid hastası olarak doğacak yani hiç problem edilecek bişey değil tabiki ilaç kullanmak iyi değil ama iyi tarafından bakmak lazım 😂😊