Happyprincess Sabisulusy doktoruma dedim bebek çok kasılıyor diye net çektirdi ama sıkıntı çıkmadı şükür. Pelviks ağrılarım başladı onun için magnezyum vermişti kullanıyorum ama pek etki etmiyo
Happyprincess Ceren92 34+4 benim de. Doğum pozisyonu almış ara sıra ayaklarını kaburgama dayıyor ve kasılması çok
Ceren92 Happyprincess benimde ayni nts de 20 cikiyor sanci yok bu pelvis kasik agrisi asiri bende yuruyemiyorum ve belim ortadan ikiye kopuyo ve gece uyurken semsert
Happyprincess Sabisulusy nasıl desem karnın bi sertleşip geriliyo. Sanki çocuk bi yerde toplanıyo yani benimki öyle
Annece Sabisulusy evet aynı haftadayız kasiklarimda çok baskı hissediyorum sizde de öyle ki hareketleri canımı çok yakıyor
Ceren92 Happyprincess ben seninle ayni yasiyorum 35 teyim suan belim kopuyo bazen mideme cikiyor toplaniyor kasikta hep bi agri akinti cok artti benim ve katimsi hafif erken mi gelicek acaba
Dkktlbsra Sabisulusy anladım canım. Zamanında gelsinler inşallah ya bende bazen ya anlamazsam diye korkuyorum açıkcası
Happyprincess Ceren92 aynen valla bi kasıkta ağrı yok. Mideme doğru veya kaburga altıma doğru toplanıyor korkuyom erken gelecek diye. 36 yı görsek bari
Hapyyli10 Kızlar ben 29 haftalıgım bu toplanma karın sertliği gerginliği bende de var doktorum magnezyum verdı gecmezse hastaneye yatırcak ya