Kızlar merhaba. Sorum özellikle tecrübeli annelere 😊 hastane çantamın eksiklerini tamamlıyorum. Doğum sonrası kullanım için depend tek kullanımlık külot almamı önerdiler ben normal büyük boy ped alırım yanıma diyordum ama netten bakınca yeterli gelmiyor yorumlarını gördüm. Hastane özel büyük bir hastane hasta bezi verir diye düşünüyorum yarın arayıp öğreneceğim fakat sizden de yorum istiyorum sizce tek kullanımlık külot mu? Hasta bezi mi ? Mesela suyumuz geldiğinde ped yeterli olur mu depend marka tek kullanımlık külot mu almalıyım ?