Sivas580 50 mg şeker yüklemesi sonucu 159 çıktı pazartesi tekrar yapcaz nasıl bir yol izliycez bilgüsi olan varmı
Omerinzevcesi Sivas580 sorunuzla alakasız ama Sivas'ta mı yaşıyorsunuz eğer öyleyse hangi doktora gidiyorsunuz
Eminekckgny Sivas580 bana da ilk yapıldığında bozuk çıkmış şekerin var dedi ikinci kez yapıldı 4 tüp kan verdim her saat başı 1 tüp kan verdim sonuçlar diğer gün çıktı diyetisyene yönlendirdi beni
Bellazarea Sivas580 Diyetisyene yönlendiricek büyük ihtimal... Benim açlık 54 1. saat 89 2. saat 70 küsür çıkmasına ve 75 mg lık içmeme rağmen dikkat et sınıra gelme diye uyarmıştı :/
AylinKadir Sivas580 benim 158 cıktı bugün birkere açlık 2 kere içeceği içtikten sonra verdim ve şeker var dedi ( inşAllah sende yoktur ) diyetisyene yönlendirdi diyet uyguluycam ölçücem 3 gün boyunca doktora tekrar gidicem eğer normal olursa diyetle devam edicem eğer yüksek cıkarsa hap vericekmiş sanırım şeker için 😔
Omerinzevcesi Sivas580 Anladım bende doğum için memlekete döncem iyi bir doktor arayışındayım onun için sordum 😊
Eminekckgny Sivas580 doktor söylemedi kuzum valla bakar bakmaz oooo dedi hemen kan istedi 2. Kez yapilanda korktum gibi şekeri yok demiş eşime diyetisyene yönlendircem demiş. Ve aç git kuzum.
Bellazarea Kbrbydk Jinekolog doktorum ikinci değeri görünce yüksek değil ama dikkatli ol dedi sadece sınıra gitme dedi ama aile doktorum sen günde 1 çikolata ye bence çok düşük dedi
Kbrbydk Bellazarea bence de çok düşük normalde yüksekliği kadar dusuklugu de zararlı diyetisyene yönlendirip beslenmenize eklemeler yapmaları gerekiyor. Meyve vs.
Bellazarea Kbrbydk Ben baya meyve sebze tüketen biriyim etten çok, ama gebelik önceside böyle düşük çıkıyordu nedense :/ 39+4 üm diyetisyene randevu alana kadar doğurmuş olurum 😂
Hndn1234 Havva-sezer38 malesef sınırın üstünde 😔 en fazla 140 olması lazım doktorunuz birşey demedi mi diyet filan
Didemiray Benimde 206 çıkmıştı dahiliyeye sevk etti ve diyet verdi. 10gun sonra düzene girdi ama gene dikkat et dedi. Bebek 2hafta önden gidiyormus ve suyum cok fazlaydı. Suan 35haftalik olduk bakalim nasip , erken dogum riskim var bekliyoruz ☹
Havva-sezer38 Hndn1234 yo hayır 180 olması gerekirken 183 çıkmış dedi normal yani dedi ondan bir şey olmaz dedi. ilk kan verdiğimde biraz yüksek çıkmış
Hndn1234 Havva-sezer38 ben 140 diye biliyorum çıkan testte de değer aralığı 70-140 yazıyor. Bilemedim şimdi doktorum da 140 olmalı en fazla dedi. Hangisini ölçüt almalıyız 😔😟
Hndn1234 Havva-sezer38 internetten baktım 50 gramlık yükleme de en fazla 140 olmalı, eğer 140 ın üzerinde olursa 100 gramlık yükleme yapılıyor 1.,2. Ve 3. defa kan alınıyor bu testlerin sonucu sırasıyla 180,155 ve140 olmalı diye yazıyor
Hndn1234 Sivas580 benim de 163 çıktı. Bir hafta sonra 100 gramlık yükleme yaptım. Aç karnına kan alındı 100 gram yükleme yapıldı bir saat sonra yine kan alındı. Bir saat sonra yine kan alındı. Birer saat arayla üç defa kan alınıyor yani
Havva-sezer38 Hndn1234 bende 75’lik yükleme yaptılar ve iki kere bir saatlik arayla kan aldılar ilkinde 183 çıkmış diğeri normal dedi