Gul6100 bence siz laubali bir konuşmaya tanık olmamışsınız daha önce. Ya da tavrınız hep höt höt olduğu için gülerek konuşma size dalga gibi gelmiş de olabilir neyse amacım dalga geçip tartışma çıkarmak asla değildi, esprili bir dille gayet “saygı” çerçevesinde bir cevaptı. Daha fazla uzatmak istemiyorum iyi günler dilerim. 👋