Poyraz ruzgar efe ayaz gibi isimleri bence kullanmayin. Cocuk verildigi ismin ozelligini aliyor . Yigenimin adini ruzgar koydular cocuk ne uyku uyuyor ne yerinde duruyor gunluk uykusu 2 saat anne baba kafayi yedi artik yasi 4. Öbür ablam ayaz koydu laf dinlemedi o da ayni . Benimde oglum olcak allah izin verirse 24 haftaligim anlamina bakmaktan isim begenemiyorum. Murat eymen düşünüyoruz