Senagg
Senagg merhaba bence başka bir doktora git canım. Klomen birden fazla yumurta geliştiren fakat sonrasında kist oluşturma ihtimali çok yüksek olan bir ilaç. Başarılı sonuçlar elde edilse de başka ilaçlarda daha fazla başarı olduğunu düşünüyorum. Mesela femara ile hamilelik daha yüksek ihtimal. Normalde meme kanseri tedavisinde kullanılan bir ilaç olmasına rağmen, bir çok kadın doğum doktoru gebelik tedavisinde kullanıyor. Bu ilaç bir sağlıklı yumurta geliştirip istenilen düzeye getiriyor gebelik için. Sonrasında doktor farklı şeyler de uygulayabilir iğne ile çatlatma gibi. Bir de klomen ve femara gibi ilaçlar etkisini ilacı kestikten sonra bile birkaç ay sürdürüyor. O yüzden neden doğum kontrol kullanalım dedi bilemiyorum belki kistleri yok etmek için olabilir. Ama ben olsam başka bir doktor ve farklı bir ilaç denerim biraz araştırabilirsin klomen kullananları hep bu sorunlar mevcut canım