Bus_ak18 Nuriay yok kuzum bi sıkıntım yoktu hormon vs. Sadece prolaktin 30larda çıkıyordu ama doktor yüksek değil demisti bayadr gitmiyodm doktora
Gizem12 Bus_ak18 hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ovulosyon testi yapmismiydiniz birde sıkıntınız neydi bizide bilgilendirirseniz :)
Bus_ak18 Gizem12 canım bi sıkıntım yoktu görünürde. Bu zamana kadar hiç ovulasyon denemedim. Geçen ay ilk defa yaptım olmadı 21. Günde yumurtladım bu ay 16. Günde yumurtladım iyiki test varmış. Çok sükür ki nasip oldu
Bus_ak18 Bhralsnck evet doktor sorun olmuyo dedi ama korkuyorum açıkçası nasıl dayanacagmıda bilmiyorum dolgu hava alıyo
Bus_ak18 papatya05 kuzum benim 18. Gün olmuş oluyo erken sanırm sennki ben adet günümde testle öğrendim ve geç dölllenme falan değil sanırım
Bus_ak18 Violetta folik asit kullanıyordum ama vinalac die bir vitamin verdi canım tüm vitaminleri kapsayan
Bus_ak18 ant2602 haklıısıın canım dualar kitabım var orada düşük vs için dualar vardı onlarada başlycm meryem suresine ek olarak💚