Depdep Canın hiç bir şey yapmadım, yani şöyle, hamileliğim boyunca hep aktiftim, çok yürüyüp gezdim, 34. haftalardan itibaren çatı ağrılarım çok oldu, 38. haftamda jel gibi akıntım olunca gittim ve açılmam olduğunu söyledi, kim bilir ne kadar durdum o açıklıkla 🤷🏻♀️ şu günlerde pilates topunun üstünde zıplıyorum tavsiye ediyorum, baya akıntım oluyor..İnternetten okuduğum kadarıyla bebek kanala girince baskı çok oluyormuş, akıntı çoğalırmış, yemek yerken miden dolmazmış hemen, mide yanmasıda geçermiş, bide hareketlerinde azalma olurmuş bende hepsi mevcut...