Zelasfvol Omay yani 32 den sonra diye duydum ama bilemiyorum benimkisi hep baş aşağı pozisyondaydı şu an 33+1 iz aşağıda hala başı
Zelasfvol Omay Döner canım hatta biri yazmıştı son dakika bile dönen bebiş olmuş 🙏🏻 Mucize gibi birsey 🙂
HaticeeKckylmz Omay benımde donmemıstı ve korktum zorunlu sezeryan olacak dıye çok şükür 35+3tu baktık dönmüş 18aylık oğlum var onun pesınde koştur eğil kalk derken 🙈
Zelasfvol Nesslihan sağ tarafımdaydı küçüktü ilk haftalarda sonra hep aşağıdaydı başı zaten az bucuk hissediyordum ağırlık kasıklarımdaydı
Defnemm22 29 haftalikken kontrole gittim baş aşağı dönmüstü.zaten gitmeden 2 haftadir kaburgama olan baskidan anlamistim😊@
Omay inşallah döner evet daha zamanım var dönmez ise sezaryan ile dögum olması gerekiyor inş normal dogum nasib olur hayırlısı ne ise oyle olsun sizin için sevindim bebişlerinizi sag salim kucagınıza alın inşallah ... 🙏🏻 🥰
Nesslihan Zelasfvol bende aynı durumdayım da sıkıntı oldu mu diyecektim. Herkesin ki belli bşr haftadan sonra dönüyor ya o yüzden korktum ben görünce
Seymasezer Omay benm suan 34 haftalık iki haftada bir gidiyorum kontrole her gittiğimde ya ters duruyor bazen doğum pozisyonu almıs diyor bidahha gidiyorum ters diyor😂 anlamadım ya çok dönüyor belli değil sağı solu 😑
Zelasfvol Nesslihan He yok canım herhangi bir sıkıntımız yok sıvımız kilomuz boyumuz gelişimimiz herşey yolunda benim diyeceğim önereceğim tek şey şu olur sana eğilirken belini bükerek değil de dizlerinin üstüne çökerek eğil diğer türlü iyi değil diyorlar aksi halde de bir sorun yok zaten çok şükür Allaha 🙏🏻
Omay HaticeeKckylmz aiii ne güzel inşallah bizede nasip olur allah ogluşunuza uzun ömur güzel cöcükluk nasip atsin inşallah 💙
Nesslihan Zelasfvol içim rahatladı ya hep diğer türlü duymaya alışkın olunca kendi durumunu yadırgamıştım. Aslında doktorumda sıkıntı olmayacağını söylemişti yine de başka birilerinde de olupta sıkıntı yaşamadığını bilmek güzel oldu. Önerinizi dikkate alacağım inşallah. 🌸☺️