Ozqe_tolqa Ben ac karna sabah içiyordum doktoruma gece yatmadan içsem olur mu diye sordum ilaci kullanma başka ilaç yazarız dedi
Ozqe_tolqa Mamababy Bilmiyorm anlamadm bnde dediğin gbi burda çok gördüm gece alıyorum diyenleri 🤷♀️
aslikls3 Mamababy ben uyumadan son 2-3 saat bir şey yiyip içmiyorum o yüzden içip yatıyorum bana aç tok fark etmez dedi doktorum
Mamababy deniznisa ya ama tok karina icersek sut yoğurt et urunleri demirin emzinlerini bitirir anlami kalmazmis öyle duydum
deniznisa Mamababy Ben 12 1 gibi bişey yiyorum sonra 3 4 gibi atıyorum 1 saat yemiyorum bişey faydası oldu şu ana kadr hiç kansızlık falan olmadı bende hatta ne kadar doğru bilmiyorumda bu ilaçtan sonra meyve yenirse emilimi kolay oluyomuş ama doktor söylemedi bunu bana
aslikls3 Mamababy ben hiç denemedim başka türlü direk gece içmeye başladım komidinde başımda duruyor hem unutmuyorum folik asiti de gece içiyordum hiç bulantı falan yaşamadım.
Sezen95 Sabah kahvaltıdan sonra 1 tane gece yatmadan önce 1 tane içiyorum günde 2 kere tok karnına içiyorum bulantımın olduğunu söyledim doktorum tok karnına iç dedi çözümğ böyle bulduk 🤷🏼♀️
Merve97 Mamababy Bende kullanıyorum önce aç karnına içiyordum sabahları midemi bulandirinca doktorum yatarken içebilirsin dedi
Sevgigursoy Mamababy kanım çok düşük günde 2 defa kullanıyorum fakat aşırı derece kabızlık yapıyor bana , birde o kadar kullanmama rağmen kanım yine düşüyor o yüzden ferinject takıldı
Sahinftma Mamababy eşim işe giderken saat 7.30 gibi içiyorum tekrar uyuyorum 10 - 11 gibi kahvaltı yapıyorum bende çok fazla yan etki yapmadı