Oezy_01 Evet hamişcağızlarım biliyorsunuz ki günlü 3 litreye yakın su içmemiz gerektiği söyleniyo fakat gün içinde alınan diğer sıvılarla bu o kadar da mümkün olamıyor. Yani çok içmeye çalışıyorum çok tuvalet ihtiyacı oluyor bu durum biraz anormal gibi siz ne düşünüyorsunuz?
Cerenssn Oezy_01 bende günde 5 6 litre su içiyorum vücudum da birsey mi eksik anlamiyorum sürekli su içiyorum su içmekten boğazım indirdi malum kış sular soğuk eşim benle kavga ediyor çok iciyorum diye çocuga birsey olucak diyor ama birsey olmaz heralde
Sumeyye_g Oezy_01 ben günde 2 lt içerdim diğer gıdalardan hariç doktorumda normal yeterli dedi bi sıkıntımız YÖK şuan bakalım
Belmaaa Oezy_01 2-2.5 içebiliyorum en fazla bugün gittiğimde doktor suyu iyi dedi. Tabi 4-5 bardak kadar da çok açık çay içiyorum arada maden suyu içiyorum bu kadar
Minikbirkalp 2 litreden fazla içiyorum sadece su diğer tükettiğim sıvılar dışında normal hayatta da suyu cok tüketen biri olarak sık tuvalete gitme canımı sıksa da seviyorum su içmeyi
Oezy_01 Minikbirkalp Olabildiğince bende içmeye çalışıyorum ama bi doyum noktası var işte ötesi zorluyor.
Hicoli Evdeysen içiliyo günde 3 litre ben bazen geçiyorum bile 3 litreyi. Dışarı çıkınca tabi çok zor. 27. haftadayım İnşallah böyle devam eder.
Oezy_01 Hicoli İnşallah hem anne hem de bebek sağlığı için çok önemli. Bende 21 haftalığım dikkat ediyorum su konusunda ve beslenme konusunda. Sağlıklı olsunlarda razıyız herşeye. 🙏
Minikbirkalp Oezy_01 doğrudur ama bebi hiç zorlamıyor ac karnına bile kalkar kalmaz ilk su içiyorum neden bilmiyorum ama aşırı tüketiyorum çevredekilerin de dikkatini çekiyor
Ozlemio Oezy_01 en fazla 1. 5 oluyor wc olmasa daha cok zorlardim ama sıkıntı oluyor disari felan cikinca 2 yuruyunce hemen baski asagida
Oezy_01 Minikbirkalp Aç karnına özellikle içiyorum çok faydalı çünkü. Ama hani gün içinde yemek meyve diğer sıvılardan da tüketince zorlanıyorum. Çok tuvalete çıkınca da yoruyor. Güçsüz kalıyom sanki bence bünye ile alakalı durum herkesin doyum sınırı farklı.
Oezy_01 Ayten-1990 Su iyi gelir ama yanma olduğu zaman sürekli yemek borusunu yıkama ihtiyacı oluyo yani en azından bende öyle.
DBaybars Pek su içemiyorum, 1,5 litre çok zorlarsam anca içebiliyorum. Hamileliğimin başından beri ellerim dudaklarım kuruluktan çatlıyo maalesef vücuduma yettiremiyorum içtiğim suyu :(
Oezy_01 DBaybars Suya eklemeler yaparak deneyin mesela limon damlatın yani aromalı hale getirerek deneyin bir de.
saadetyamac hamilelikte ne kadar çay kahve ve kafein içeren içecek ve gıdaları çok tüketirseniz diüretik etkiden dolayı zaten tuvalete çok çıkarsınız. Bunun yanında zaten bebekten dolayı mesaneye baskı var bu asıl sizi çok tuvalete taşıyor su içmezseniz hem çatlaklarınız çok olur hemde bebeğin suyunu etkileyebilirsiniz
Oezy_01 saadetyamac Çok haklısınız. Bir sabah kahvaltısında bir bardak çay içiyorum. Onun dışında sadece su. Kahve kola meyve suyu ile pek aram yok. Dediğiniz gibi bebeğin mesaneye baskısı ile çok su tüketimi gerçekten yoruyor.
zhrszcylcn Cerenssn 4 litreden fazlası zararlısı Allah korusun bişey olur. google dan su zehirlenmesi diye bakın isterseniz
Oezy_01 Cerenssn Çokmuş gerçekten böbrekleri çok yormaz mı öyle. Sonuçta herşeyin fazlası zarar. Dikkatli olunuz.