ariyaliyya evet canım alttan fitil şeklinde sabah akşam kullanıyorum ben doktorum biseyin yok hatta bebeğin yan dönmüş rahime baskı bile yapmıyor dedi ama 28. Haftaya kadar olan haftalar sıkıntılı biz progestani kesmeyelim dedi kullanıyorum . Benim rahim ağzı boyum 33 du istirahat ettim progestana başladım 47 ölçüldü 1 ay sonra şuan sıkıntı yok şükür