Fnddgll Kızlar 25 haftalık hamileyim 3-4 gündür inanılmaz sırtım ağrıyor sol taraf kulunç girmiş gibi çok kötüyüm bebek büyüdüğü için diye tahmin ediyorum var mı benim gibi olan
Derya6121 Fnddgll bende hamılelıgın basından berı oyleyım ozellıkle aksam yemegınden sonra cok kotü oluyorum nefes alamıyorum
KubrAbdullahh Fnddgll Ben 31. Haftamdayım daha çok arttı sırt ağrım sanki kemiklerim yernden çıkıyor sancıyor geceleri uykumdan uyandıgımda oluyor kemiklerin oynamasından çocugun hareketinden pozisyonundan kaynaklı olabiliyormuş
Bugleminannesi Fnddgll bende 25+5 oldum belimden yarım saat ayakta duramıyorum doktor istirahat et iş yapma dedi . Alışverişe çıktım 2 3 parça şeyi zor aldım eve geldim yattım hemen 😣
Aliss_36 Fnddgll ayaklarımı kendime doğru çekip sırt üstü uzanınca rahatlıyorum bide eşim sırtımın etini çekince rahatlıyorum bide sıcak su tutunca rahatlıyorum magnezyum ilacım var adı magnorm içiyorum oda fayda etmiyo bacak ağrımı kesti sırtım devam ediyo
Fnddgll Aliss_36 evet en güzel sırt üstü yatmak iyi geliyor ama bu haftalarda da sırt üstü yatilmiyor ki nefesim daralıyor
Fnddgll KubrAbdullahh bu ağrıların daha da arttığını düşünemiyorum bugün dayanamadım oturdum ağladım artık
KubrAbdullahh KubrAbdullahh KubrAbdullahh bende geçen gece agladım agrıdan kendimi petege dayadım sırtımı bastrmak için sonra eşim masaj yaptı masajla bastrnca biraz geçiyo sanki kemiklerm oynuyo gerçekten çok kötü bi ağrı
ariyaliyya Bugleminannesi erken Doğum riskinmi var yat dinle dedi benim erken Doğum riskim var 25 haftalığım aşırı sırt bel kasık sğrım var korkuorm
Bugleminannesi Fnddgll ben tuvalet dışında kalkmiyorum kemiklerim bile ağrıyor esim yapıyor temizliği yemeği kalkıp yiyip yatıyorum ayakta kalırsam zehir gibi geçiyor gunler
Derya6121 Fnddgll en güzeli masaj eşim saolsun yapıyor hemen gecıyor masaj yapılırken oda farkedıyor eline kulunç gıbı sert seyler gelıyor
ariyaliyya Fnddgll bende 25 haftalığım sırtm kasıkslrm inanılmaz ağrıor of daha çok var Doğuma allahım sen yardım et hepimize
Bugleminannesi ariyaliyya en son salı günü gittim bebek gayet iyi dedi rahim ağzı boyumda iyiydi bende bel ve kasık ağrım var dedim istirahat et iş yapma dedi çok şükür riskim yok ama tedbirli davranıyoruz progestan kullanmaya devam ediyorum . Sizin neden erken doğum riskiniz var ?
Kutame_51 Fnddgll bende 26+5 günlük hamileyim omurgamin ağrısı her geçen gün artıyor bide bebeğin pozisyonuna göre kaburga ağrılarıma dayanamıyorum 😕eşim halimi görünce hastaneye gidelim diyor ama normaldir diye gitmiyorum
5678 Fnddgll evet bendede 24 25 haftalardan başladi halada devam ediyor sanki kuluç oluyor belim sirtim feci halde agriyor şimdi 33 haftalik hamileyim.