Fatos1995 bende sezeryan oldum çok rahattım hiç korkma insanları korkutuyorlar sanki sezeryan vahşetmiş gibi ama hiç kötü düşünme. Ben genel anestezi ile oldum korktugum için uyanırken bile hiç ağrım olmadı,sadece ilk ayağa kalktığımda ağrım oldu o da çok normal zaten sonrasında geçiyor.