Fatos1995 neden bu kadar kasiyorsunuz kendinizi yada bu kadar korkutuyorsunuz . ilk dogum galiba bu kadar korkmayin korkulacak birsey yok. Bende ilk dogumumda normal olacak gibi hersey denedik olmadi sezeryana alindim. Ama bana ordaki hemsireler ve ebe ne guzel hicbir tepkin yok korkmuyirsun demisti. Dedimki ilk defa yasiyacagim diygular aci olsa bile boyutunu bilmiyorum ne kadar olacak canim yanacakmi oyuzden kendimi bu kadar germeye gerek varmi demistim 😊 onlarda sasirmsti. Bence sizde korkutmayin kendinizi her dogum her beden ve her dogum ebesi farklidir😂 umarim sizinde guzel bir dogum gecer😇 sezeryan sonrasi sadece ilk yurume acili oda zaten kaldirabiliecegimz boyutta merak etmeyin.