Sabriye_71 Yenianne_ aynı aynııı zeytin domates peynir yeşillik olursa yarım ekmk arası yiyorum oda baş agrım geçsin folik asti içiyim dye akşmda gönül gezdryorum 😏
Sabriye_71 Valsss al bendende o kadar bende cok severdim eşim evde yapıo iştahlı iştahlı yiyesim gelmio 1 2 anca yiyorum tavuk deynce içim bi hoş oluyo ama mecbur kalınca yemeklerde yapıorum biraz olsun yiyorum
Valsss Sabriye_71 ben aslaa yapamiyorum kalktim memlekete geldim belki havam degisir de yerim diye ama yok allahtan kaynanam ust katta esime o veriyo yemek kahvalti falan yoksa depresyona girerdim kendimi yetemiyo sanip😫😫
Sabriye_71 Valsss bi süre sonra geçer inş ya benm 2 oğlum var daha küçükler suan üçüncye hamileym ilgilenemiorum 😔
Angel2 Valsss bi an ben mi yazdım diye dusundum cunku ayni ben sadece kahvalti corba ve ayva yiyorum bugun bi yiyesim geldi salata yedim 😊
Merve97 Valsss Bende öyleydim doktorum 15. Haftada bıçak gibi kesilecek bulantin demişti. Şimdi geçti çok şükür. Inşaallah seninde bulantıların geçer:) iştahlı yemekler yaparsın. 🤗