Dilek_ Kbr_71 yaptiramadim kan testini yurtdışında kolay kolay yapmıyorlar malesef mecburen bidaki doktor randevumu bekliyorum haftaya yani ozaman insallahh görünür
Elif_Annesi24 Kbr_71 canım ben İlk testi verdıgımde 242 cıkmıstı doktor bana daha 2 3 haftalık gebelık dıyebılırız dedı
Elif_Annesi24 Kbr_71 kuzum ben tam adete 6 gün vardı iki günde bir idrar tahlili yaptım hep çift çizgi oldu adet olmam gerektiği günde gittim hastaneye 242 cıktı tahlil