Bsrlmnemr Kbr_71 2 haftalık hamileliği nasıl anladınız yahu? Sanmam 5 haftalıkken gözükmeye başlıyor genelde
Ftmanzlm Kbr_71 2 haftalık gebelik diyebilmek için adet bitiminden bir hafta sonrası hamilelikten bahsetmek gerek canım daha yumurtlama dönemi oluyor yani
Kbr_71 Ftmanzlm şoyle dedi canm iliski yaşamış 12. Gün idrar yapmış belli çıkmş aynı gün kan vermiş değeri yüksek çıkmış
Ftmanzlm Kbr_71 adeti 1 hafta geçince gözükmesi mümkün olabilir canım birde yüksek dediği beta hcg değerinin 3000 civarında olması gerek keseyi görmesi için
Minigimgeliyor Kbr_71 o iki haftalık olmuyor 4 haftalık oluyor. Son adet tarihinden hesaplanıyor gebelik haftası. 5000 se görünür küçük de olsa. Benim o kadar bile yoktu görünmüştü minicik. Hastanenin ultrason cihazı iyiyse görünür yani.
Kbr_71 Ftmanzlm iliskiden 12.gün 5000 falanmiş değeri 2 haftalık olsa hadi diyelim beta o kadar yüksek çıkarmı bence daha önce kalmış diyorum
Ftmanzlm Kbr_71 canım o muhtemelen ilişkiden sonrasını hesaplıyordur hamilelik en son adet tarihine göre hesaplanır
Elif_Annesi24 Kbr_71 canım ben İlk testi verdıgımde 242 cıkmıstı doktor bana daha 2 3 haftalık gebelık dıyebılırız dedı
Kbr_71 Ftmanzlm aynen iliskiden sonra hesaplıyor adetini bilmiyormuş galiba 12 günlük sürecte zaten hadi diyelim 8 gün anca rahime yerlesir 4 günde betası o kadar yüksek olması ne bileyim
Miniminikuss Kbr_71 beta okadar yuksekse 4 5 haftalık olması gerekiyor. Alttan muayenede kese gorunur ama karından sanmıyorum
Kbr_71 Merve_seda iliski gününden hesaplama yapıyor ilisliden 12.gun idrarda cikiyor ayni gun kanda çikiyor 5000 küsürlerde acaba dahamı erken kaldim ki diyor adet tarihinide bilmiyor
ant2602 Kbr_71 doktora hikayesini anlatsın o ölçümle tahmini gününü hesaplar. Eğer değer o kadarsa doğru görünür kese. Ama iki haftalık hamilese imkansız..3000 üstünde kese görünen oluyor birde kişiden kişiye görede değişiypr