Hirosimo benim de 6 yaşında oğlum var şimdi 22 haftalık hamileyim, İlkinde zorunlu sezaryen olmuştum suyum azdı, açılmam hiç olmadı 1cm di 12 saat bekleme rağmen, şimdi de kararsızım ssvd mu yapsam yoksa bildiğim yoldan mı gitsem diye, normalden korkuyorum açıkçası:( Doktorun yönlendirmesine göre hareket edeceğim sanırım.Aslında bir arkadaşım sezaryen sonrası iki tane normal doğurdu, ama çok doktor gezdi.