Ben 2008 de sezaryen olmuştum. 7 yıl sonra yani 2015 te normal doğum yaptım. Hem de öyle ssvd diye ekstra ücret falan da ödemedim normal doğum ücreti ne ise onu ödedim. Aradan ne kadar çok zaman geçerse riskler de o kadar azalıyormuş zaten, benim çok kolay bir doğumum oldu elhamdulillah. Sadece kendine güvenip başarabileceğine inanmak gerekiyor. Gündüzden sancılarım hafif hafif başlamıştı geceye doğru sıklaşıp nişan gelince hastaneye gitmiştim ve daha 4-5 saatin var demelerine rağmen 1 buçuk saat içinde doğum yaptım ☺️ Doğum yaptığım an öyle bir rahatlamıştım ki, kıyafetlerimi verdiler kendim giyindim kuş gibi hissettim kendimi. Tekerlekli sandalye getirdiler doğumhaneden çıkarken yok ben yürürüm dedim o kadar gaza geldim yani ama ona da müsade etmediler artık 😅