Adige09 Havva-sezer38 bende açılma değil sancı var dusuk miktarlarda dogum kasılması olsa sancı da gelir gecmez bak dün kasilmam yoktu gece başladı 😂 değişik diyorum ya 37+5 olduk biz
Sultan1903 Mrscan Bana da aynı haftadayım, 1 defa oldu cnm, çok canım acıdı,hep öyle kalıcak sandım,haliyle insan tedirgin oluyor,taş gibiydi göğsümün altı,nefes alamadım,dr sordum bugün olur artık bu haftalardan sonra dedi
Mrscan Sultan1903 ben bu durumun anormal olmasından yani erken doğum riskinden korkuyorum yoksa her türlü acıya ağrıya raziyim
Sultan1903 Mrscan Olmaz inşallahh, olumlu düşünelim olumlu olsun herşey inşallahh🙏🏻 Bugün eğer öyle bir durum olursa söylerdi diye düşünüyorum,detaylıca anlattım ben,ki takip ettim devam etseydi acil beklemez giderdim.
SnmTt Mrscan bende de oluyo hep haftalardır hemde 25 gibi falan başladı dokununca canım acıyo kasılınca bi de. Ama dinlenince geçiyo o yüzden bence sorun yok devam edip düzenli aralıklarla olursa o zaman kasılma oluyo diye biliyorum
mavera Mrscan 28+3 üm ben de dün akşam ilk kez oldu baya süre öyle kaldı bugün de yaşadım aynısını magnezyum da kullanıyorum aslında ama anlamıyorum çok korkmuştum ben de
Eaa_00 Mrscan bizde 33 haftalığız geçen hafta doktora gittiğimde kasılmalarımın olduğunu karnımın çok sık sertleştiğini söyledim vücudun artık kendini Doğuma hazırladığını söyledi doktorum yalancı kasılmalarmış ama her ihtimale karşı Progestan fitil olarak kullanmamı söyledi 1 hafta boyunca