Kızlar ben her saat her an yasiyorum sancim da görünüyor nst de o kadar zor ki o sertlikleri yasamak hepinizde bende dahil magnezyum eksikliği var günde 2 kez 365 mg Magnezyum kullanuyorum bana misin demiyor bazi günler olmuyor çok az oluyor Ama doktorunuzdan Magnezyum isteyin şase olsun !