Tb81 https://imgyukle.com/i/nYubuo sizce hamile miyim? Adetim 35 40 günde oluyor. Düzensiz. 30. Günü kan verdim negatif çıktı. 4 gün sonra idrar yaptım çok zor gözüken ışıkta 2. Çizgi çıktı 1 gün sonra tekrar yaptım negatif çıktı. 1 gün sonra yeniden yaptım bu fotoğrafta attığımı yaptım. Kasıklarım da ağrıyor gibi adet mi olcam bilemiyorum.
Elizvedeniz Tb81 test işkenceye uğramış gibi. kendi çizgisi gibi duruyor bilemiyorum erken gebelik testlerinden yap istersen
Tb81 Bende sanki görüyorum 😅😅 ama ümitlenmek de istemiyorum 1 hafta önce kanda negatif çıkmıştı ama geç adet oluyorum erken mi yaptırdım bilmiyorum
Elizvedeniz Tb81 erken gebelik testler var miratech marka güvenilir ondan yap derim varsa yoksa belli oluyor yani yalandan çizgi felan öıkmıyor ☺️
Bus_ak18 Tb81 ikinci çizgi var ama bozuk mu bilemycem canım. Akmış çünkü 5 dkka içinde çıktysa o çizgi vardır inşallah
[silindi] Tb81 bence bu testi tekrarla çünkü ya idrar fazla olmuş ya da testi oynatmışsın varsa zaten yine aynısı çıkar daha sağlıklı bir sonuç olur 🙂
Ebru-isil Bu testlerden değil de erken gebelik testinden yapsan daha iyi olur ben de düzensiz oluyordum 1 hafta sarkıyordu hep o yüzden 10.gün yaptım erken gebelik testlerinden çift çıktı.
Ebru-isil Tb81 erken testlerde onu bile beklemene bile gerek kalmıyor inşallah olur olmazsa da moralini bozma stres de etkiler.
Tb81 Ebru-isil çok teşekkür ederim başta çok stres yapıyordum da artık daha az düşünmeye çalışıyorum herşeyin hayırlısı