Minikmucizem1 23 haftaya saglik ocagim arayip randevi vermisti cuma günü gittim yani 2 gun once vurdular . Kiloma baktı sonra baska bi odada bebegin kalp atisini dinlediler her saglik ocagina gitmeme dinliyorlar kalp atisini tansiyon olculdu daha sonra asimi yaptilar hic agrimadi bi sıkıntiolmadi beni baya korkuttular cok aciyor diye ama hic oyle olmadi bu arada ilk gebeligim benim burdaki saglik ocagi biz tum gebelere 23 hafta da yapıyoruz ilk dozu dedi sebebi bebekler biraz daha büyüsün diyeymis ikinci doz icinde tekrar randevu verdi . Sunuda söyleyim kadin dogum doktorum da 20 haftada yaptirabilirsin sikinti olmaz demisti