Btlcngz Fdm42 ya doktorum rahim agzıyla ilgili birsey soylemedi ayrıntılı ultrasona da girdim orda da sanırım ölcmemis doktor birdahaki gittigimde ölctürücem 😕 bi sorun olsa derdi doktorum diye düsünüyorum ama mutlaka sorucam
Fdm42 Btlcngz büyük ihtimalle bir sorun olsa ayrintilida görünürdü ama siz her ihtimale karşı doktorunuza sorun
S-Halilova21 Btlcngz hamileyken vajinal ultrason çektirdiniz mi? Bende çift rahimliyim ve vajinal ultrason randevum var ama korkuyorum bişey olursa diye 😕
Fdm42 Dunyammm masallah rabbim.sag salim kucaginiza almayi nasip etsin insallah. Benim 17. Haftaya kadar kanamam oldu 16. Haftada 33mm rahim ağzı uzunlugum vardi. Simdiilik gözle görülür bir sıkıntım yok inşallah hiç olmaz
busraalnannn Btlcngz merhaba sizinde 22 de vs bebeğin toplanması karnın sertleşmesi gibi durumlar oldumu, bendede çift rahimden şüpheleniliyo ve hep bi yanımda toplanıyo detaylıda bile doktor fark etti bunu sizinki nasıl geçiyo şuan ?
Btlcngz busraalnannn merhabalarr ben 33+3 oldum şükür perdem kayboldu detaylıda da görünmedi kısaydı bayagı demekki. Şimdilik herşey yolunda. Ama varsa ultrasonda görünür diye düşünüyorum çünkü benim basta görundu bi süre bebek buyudükce kayboluverdi. O haftalarda bi kez kasılma farketti doktorum bir hafta istraat verdi daha sonra gittigimde hersey normaldi anlık olabiliyormuş. Haricinde karnım sert oluyordu arada oda normal sanırım ☺️