Anne_elif sezaryen doğum çok daha zor teorik olarak. Ameliyat olduğunu ve ameliyatlı bir şekilde yeni doğmuş bir bebekle ilgilenmek zorunda olduğunu düşün. Ama normal doğumda doğum sancısı dışında ağrı sızı olmadan atlatıp o günün akşamı bile ayağa kalkabiliyorsun. Doğum yaptım mi hayır :) çok bulundum sadece tüm anneler aynısını söylüyor. Korkma ben de normal doğum yapacağım bakalım neler olacak :)