Anne_elif oldu ki bebeğin ters döndü bu seferde normal çok zor iyi olduğu döndüğü sezeryan mı yapalım diyecekmiş .Seni korkutmuş doktorun normal doğumunda bi çok riski var ama yapabiliyorsan tabi normal yap . Benimde siğillerim var kendimi de biliyorum normal yapamam o yüzden en başından sezeryan istedim.