aysglbz evet gittim. Kontrollerde ense kalınlıgından dolayı bir hastaneye yönlendirilmiştim. Orada bana ensesi kalın burun kemiği görünmüyor falan denilip amniyosentez günü verildi. Görümcem de daha önce Recep Hocanın hastası olduğu için ona gittik. her şey aslında gayet yolundaymış o olmasaydı boşu boşuna amniyosentez olacaktım. Yani Allah korusun kötü bir şey bile çıksa en azından sizi dogru yönlendirecektir, emin olun. Bülent Tıraş hoca da bnm tüp bebek doktorum oldugu için ona da muayene oldum ve Recep hoca için en iyisi o zaten dedi.