Deletedmom337 bebeğimi aldırmak için değil kendimi psikolojik olarak hazırlamak için yaptırıcam. Doğumdan sonra bebeğimle yeterince ilgilenemem aksi takdirde. Rabbim kalbimi ve duamı biliyor. Düşük riskini, hatta bebeğin yanı sıra anne kaybınında yaşandığını Bi çok kaynaktan okudum. Ancak ömür sayılı nefesin kadardır birşey olacaksa zaten olur. İlk bebeğimin 9 haftalıkken kalbi durdu de ekli alacak nefesi yokmuş. Şayet bu bebeğimin varsa yaşar. Ama ben sorumluluklarımı yeterince yerine getirebilmek hazır olmalıyım diye düşünüyorum. İyi niyetli olduğunuz ve tekrar acı yaşamamı istemediğiniz için yaptırma dediğinizi biliyorum. Ama ben bunalımlı halimden kurtulup o bebeğe sahip çıkabilmek için yaptırmalıyım. Verende Rabbim alanda. İmtihanım özel bir çocuk annesi olmaksa onada sabrederim. Ama bilmem gerek