İlk gebeliğimde dr um şükrandı. Dr dan memnundum ben.Ama hastane 5 para etmez.çünkü o kadar para veriyorsun ve doğuma nöbetçi dr giriyor.benim pazar günü suyum geldi gökalp dr nöbetçiydi o girdi doğuma hiç tanımadığım sezeryancı bir dr.bence başka hastane bakın .çınarlı, atasağlık vb en azından dr unuz girer.