Asl_93 Happpm ben de öyleyim valla 😔 sırtım çok ağrıyor anca sırt üstü yatınca rahatlıyorum. Ne kadar dikkat etsem de sırt üstü uyanıyorum. Umarım bi şey olmaz 🙏🏼
Haticerkan Dkktlbsra aynı bende 35 haftadayım yatabiliyorum sırt iştu insalah bebisimize zarar vermez
Dkktlbsra Haticerkan allahın izniyle bişey olmaz ya çok riskli bi durum olsa zaten doktorumuz sırt üstü yatmayın diye uyarır sürekli yan yatmak beni rahatsız ediyo açıkcası yatamıyorum
Haticerkan Dkktlbsra aynen benide yan yatmak rahtsız,ediyo sağım en çokta solum uyuşuyor gerçketen bide solak,olunca solda yatmak işkence bana bütün işimi sol elle yapıyorum en çok