Happpm Yatış pozisyonunun önemsiz olduğunu düşünen anneler var bu kadar önemsiz olsa neden doktorlar öneride bulunsunlar gerçi kim bilir belkide doktorlar bizim kötülüğümüzü düşünüyordur. Doktorlar genellikle sol tarafınıza eğer yatamiyorsaniz sağ tarafiniza yatmayı öneriyor. 6. Aydan sonra yatış pozisyonuna dikkat edilmeli . Tabi herkesin kendi bileceği iş . Sizin uyandiginizda kendinizi sırt üstü bulmaniz bilinç dışi oluyor maalesef uyurken yapabiliceğimiz bir şey yok.