Kaç zamandır canım mantı istiyor yapmasını da bilmiyorum. Yanımda yapabilecek kimsem de yok. Ayrıca buzluğumda da yok. Neyseki alma imkanım var ama benim yerimde başkası olsaydı ve alma imkanı olmasaydı. Bu tarza postlarda başlığa yemek içerir deseniz mesela çok iyi olur. En azından biz hamilelerin canını çektirmezdiniz. Bir de Uzun Uzun yazmış başlığı 🤦🏼♀️