Bizde 6+5 olduk bugün ama dün kontrolde bir kaç gün geriden söyledi dr um endişelendim ama döllenme ile alakadarmış . Migrenli biri olarak baş ağrısı oldukça fazla bide progestan kullanıuorum.Bulantım ara ara oluyor ama kusmadım hiç . Gögüs hassasiyetim geceleri beni çok zorluyor. Kasık ağrımda genelde var . Bidesırt ağrısı çabası ama çok şükür bebeğim için çekilen çileler kutsaldır . 🙏🏻☺️