Gmzsertkaya seni o kadar iyi anlıyorum ki.. bilseydim böyle olacağını hamile kalmazdım dediğim bile oldu. Ama herşeyi hissediyorlar biliyomusun lütfen kötü şeyler düşünme ben çok pişmanım düşündüğüm için.
sabah erken kalkmak daha da mide bulantısını hissettiriyor. Hafta sonları o kadar kötü olmazdım. İşlerin müsaitse bir iki gün evde kalıp dinlenebilirsin geç kalkarsın.. ben bir iki gün öyle yapıyordum.
zencefil normalde asla ağzıma sürmem kokusu bile rahatlatırdı beni. Zencefil limon ve bal bunları demler içerdim çok rahatlatırdı beni birkaç saat. Denemediysen denemeni tavsiye ederim.
kafanı sürekli bişeylerle meşgul et çok yorulmamaya çalış. Çok çok kötü olursan da bitkisel bulantı ilaçları var hamilelikte kullanılan. Onları deneyebilirsin..