Zemine11 Glcnazz10 aynen canım 20 haftada benim sağlık ocağım aradı ama sizinkiler arar mı bilmem 🤷♀️
UraSsmom Zemine11 Çok mu ağrı oluyo ki ben geçen gün yaptırdım ama hiç ağrım olmadı sadece dokununca acıyo
Zemine11 Belmaaa yok canım korkma doğum yapacağız biz bize aşı ne desin iğne vurulurken hiç hissetmedim bu kadar mı yani dedim ama sonradan sızı ve ağrı oldu yine de dayanılmayacak bi sızı değil korkma
Belmaaa Zemine11 bugün oldum eli çok hafifti şu an biraz sızı var aslında kendimden çok bebeğim için korkuyorum o kadar çok yazdılar ki düşüğe sebep oluyor diye
Dmlh Asi olurken hiç birşey anlamadım hatta o gün de anlamadım. Ertesi gün akşama doğru basladi ağrısı ve birkaç gün devam etti ben de hiçbir şey yapmadım geçti artık tamamen:) ikinci dozu yaptiricam 9 Mart'ta 😇
Zemine11 Belmaaa yok canım bebek için endişelenme bişey olmaz inşallah ben dr da danıştım aşı nı ol dedi düşünü başka şeylerde tetikliyor dur diye düşünüyorum ilk gün benim ağrım olmadı kuzum ertesi gün çok ağrıyor
Belmaaa Zemine11 teşekkür ederim sola yaptırdım üzerine yatmamalıyım değil mi malum doktor sol daha iyi diyor napsam bu gece bilemedim