MeeL Zemine11 ebe bana buz koy demisti. Agri kesici filan soylemedi.bence bi kac gun buzla hafifletmeye calisin.3 gunden sonra yavas yavas hafiflemeye başliyor
Glcnazz10 Zemine11 Gecmis olsun acaba kaçıncı haftada yapılıyodu 3. gebeligim ama unuttum yinede 😒pamukla kolonya sürebilirsn biraz uyuşmasnı sağlıyor
Eymeninannesiii Kolonya sürebilirsin kaşınıyorsa kaşıma sakın yavaş yavaş hareket ettir hareketsiz bırakma bir de buz koyabilirsin ağrıyı hafifletir işimden dolayı sürekli vurulduğum için alıştım artık 😊
Aysunakin Bende dün yaptırdım gece hafif ağrı oldu ama geçti şuan hiç bişey kalmadı. Ağrıya ve iğne yapılan yere yoğunlaşmamak lazım sanırım iş güç arasında kayboldu gitti 😊
MeeL Zemine11 benim şişme kizariklik olmadi ama ilk dozda cok agridi.hareket ettirmesemde agriyodu.ettirsem zaten ettiremiyordum. Malesef 3 gun bu sekilde devam. Cok zorlanirsaniz telefonla ebenize sorun isterseniz agri kesici icin ya da baska yontem icin.
Zemine11 Glcnazz10 20 diğer doz da 24/ 25 haftaya denk geliyor sen git zaten ikinci doz için onlar seni yönlendirecek
Ayfer1992 İlk dozda baya ağrı olmuştu kolumu zor hareket ettirdim ama ikinci dozda çok şükür aynı durumu yaşamadım😊
Deletedmom667 Zemine11 aşıdan sonra vurulan kolunu cok hareket ettırmemen lazımdı. Birde ben sağ elımı cok kullanırım hemsıre dırekt kullanmadıgın kolundan vurucam demıstı oyle de vurdu bır sorun olmadı
Zemine11 Deletedmom667 Benim de sol taraftan vurdu da canım ben dinlendirmedim kolumu hareket ettirdim
198723 Zemine11 ağrısı çok ama dayanılmayacak gibi deil fazla oynatmayın arada buz kompleksi uygulayın