Bgiritli94 neden küveze girdi canım solunum sıkıntısı mı vardı kilosu iyi çünkü en kısa zamanda çıkar siz kendinizi strese sokmayın bebeğinize moral olun onlar inanki çok güçlü benim de ilk gebeliğimde oğlumu 35 haftada doğum etmiştim solunum sıkıntısı oldu için 8 gün küvezde kalmıştı ve sonunda bebeğimizi alıp çıkmıstık her gün emzirmek için beni çağırıyolardı emme refleksi gelişsin diye çok şükür şuan 1 buçuk yaşında yaşıtlarından daha akıllı çok sağlıklı ve bende 34 haftalığım sen bebeğine moral ol annesi onlar güçlü merak etme insallah en kısa sürede çıkar bebeğin rabbim sana kavuşturur ❤️