Melikeb19 senin 2 doz iyiymiş benim 4e çıkardılar Alfameti hala 13e yakın geziyorum ve zeytinim peynirime varana kadar hayatımda tuz sıfır, bebekte de gelişim geriliği başlamış 1 hafta, üstüne üstlük bende de beynimde basınç oluşmuş. Belden sıvı alma gerekebilirmiş. Gözlerim desen 2ye çıktı derecesi😔 hepsi tansiyon kaynaklı. 32+2 her an bebeğimi alabilirler aklım çıkıyor. Baş ağrın olduğu anda şakın hafife alma mutlaka nörolojiye görün