Yoncabingul canım sabret benimde kayınvalidem benimle yaşıyor kayınpederim yok 14 senedir beraberiz eşim başından buyana hep tarafsızdı mühim olan ortayı bulmak eşinde en büyük rol bende neler gördüm duydum ama hep görmemezden duymamazdan geldim hep içime attım sonra baktımki giden benden gidiyor şimdi duyduğumu gördüğümü anında sorguluyorum yüzüne karşı eşimde bu huyumu takdir ediyor aynı şekilde kayınvalidemde bana soruyor kısacası iki tarafında kabullenmesi sen saygından hiç ödün verme 14 senedir eşime annen demedim annem dedim hep ilk başlarda annen şunu yaptı bunu söyledi dediğimde deliriyordu herkesin olduğu gibi hasasiyetimiz ailemiz sende üzülme allaha emanet ol allaha havale et sabret