Merhaba hanimlar bana tavsiyede bulunurmusunuz bugun esimin ailesiyle kavga ettim ve birbirimize girdik 39+3 haftalik hamileyim ve esim ilk basta kavga da beni hakli buldu sonra. Esim beni annemin yanina birakti kendi ailesinin yanina gitti bi de onlardan dinlicem dedi. Gidiş o gidiş ne mesaj atti ne aradi ben mesaj attim ve utanmadan mesaj mi atiyosun dedi ayrilmak istedigini soyler gibi oldu bana akil verin lutfen dayanicak gucum kalmadi 😔😔😔