Age Melekk55 kullanıyordu. Ama malesef yine yaşadı bu kötü durumu. Sanırım rabbimin ol demesiyle alakalı
Mom2892 Age normal merak etmeyin herkesin farklı oluyor. 26 27den sonra bile dengesiz hareketler olabiliyo bi çok bi az. hep güzel düşünün elinizi karnınıza koyun okşayın bebeğinizle konuşun dua edin herşey güzel olacak inşallah 🌸
Esra_aciyan Benimde 21 haftalık 19 da hissetmeye başladım ama şimdi biraz daha net. Ama doktorum dedi 20 24 hafta arası anca hissedersin senin büyük ihtimalle o aralar olucak
aysenur30 Age ben 16 larda hissettim canım ama her insanın vücudu aynı değil senin iç karnın geniş olabilir 🤗
Duyguslabebegi Age inşallah hissedersin canım en kısa zamanda bende 20+1im bende hissedemiyorum. Bu arada sabah korasprin akşam da enox iğne kullanıyorum
Age Serap0733 insallah 🙏 ben çok bekledim anne olabilmeyi. Ev borcu bitsin araba borcu bitsin. 6 yıllık evliyim. Çocuk olunca bisy yapamayız en azından ona ev bırakalım diye diye 6 sene geride kaldı. O yüzden o kaar tedirginim ki. Ama yazdiklariniz beni çok rahatlattı gerçekten
Serap0733 Age ya canm benm bildiğim böyle bi kaç kişi de söyledi pıhtılaşması olan erkenden düşük yaptıklarını söylediler korkma ben bi şey olcagını dusunmuyorm 🥰sağ sağlım gelsin pıtırcık
Ayseavan Topraksmom Bende 19+4 bağırsağım mı kurulduyor anlamıyorum hissedemiyorum maalesef iyimmi diye sürekli düşünüyorum