Drya-krdvt3 canım buyuk bir korkuyla gittim ama o kadar korkacak değilmiş sabah 7 gibi yatisim yapıldı ilk hasta bendim 7.30 gibi ameliyata alındım gülerek gittim ameliyata gittiğimde doktor felan hepsi hazırdı zaten belden igneyi yaptılar aci bile hissetmedim sadece heyecandan tansiyonum cok düştü kalbim hızlandı sakinleştirici verdiler 7.56 da bebeğimin sesini duydum bebegimi gösterdiler sonra dikisimi atıp odaya çıkardılar sonrasında biraz agrim oldu ama agri kesici verdiler ilk yürüyüşte felan cok agri hissetmedim ama cok iyi gecti yani darısı sana inşallah