Bende devlette doğum yapmayı düşünüyorum kısmet olursa, Mersin şehir hastanesi bu konuda gerçekten çok iyi ve gelişmiş bir hastane. Bazı şehirlerde gerçekten devlet hastaneleri kötü ama Mersinde yapacaksan doğumunu Devlette yap, çevremde devlet hastanesinde dogum yapan çok insan var ve çok memnunlar. İstesem bende özele giderim ama nedense doğum konusunda devlete daha çok güveniyorum. Bunun nedenide özelden daha fazla doğum yaptırmaları. Özelde de çok iyi doktorlar var ama devlet hastanesindeki evlerin hemşirelerin daha tecrübeli oldugunu düşünüyorum :) başka şehiri bilmem ama Mersin'e çok çok güzel ilgileniyorlar ben cok memnunum