Ozooss Utayturku bende vedat bey e yaptırıcam , memnun kaldınız mı ? 😌 Tek sorunu fotoğraf vermiyormuş ama benim kendi doktorum renkli görüntü veriyor zaten
Utayturku Ozooss çok memnun kaldım renkli almamak benim için sorun değildi. sizin içinde öyledir zaten görüntü veriyorsda aynısı bi farkı yok detaylıda verilenin :) kesinlikle vedat beyi tavsiye ederim.
Utayturku eda10 Evet normal ultrasondan aldığınız gibi resim veriyor. 10 adet civarı baş gövde plasenta herşeyin resmini çekip veriyor. sadece siyah beyaz :)
Utayturku eda10 evet fiyat olarak gerçekten uygun senelerdir aynı fiyattan yapıyormuş zaten. birde çok bilgili bi adam içiniz rahat çıkacaksınız ordan :)
yft Mltmtpcu teşekkür ederim bana 760 dediler telefonda ama bizim de meslekten dolayı indirim yapabilirler o zaman :)
ebrucetin Mltmtpcu meraba benim eşimde polis memuru ayrıntılı ultrasonu nerede yaptırdınız hangi hastane ve hangi doktor acaba ?
Mltmtpcu yft aynen indirim sağlanır çok güzel de anlatıyorlar ben normal kontrole de oraya gidiyorum gayet memnunum